Regulamin salonu Klinika Urody Mona Lisa ul. Marcelińska 96c lokal 218, Poznań
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa sposób funkcjonowania salonu urody Klinika Urody Mona Lisa w Poznań, mieszczącego się przy ul. Marcelińskiej 96c lokal 218, Poznań; prowadzącego działalność w zakresie profesjonalnych usług kosmetycznych i kosmetologicznych oraz medycznych. Salon urody prowadzi również sprzedaż stacjonarną kosmetyków, preparatów oraz voucherów podarunkowych oraz sprzedaż online voucherów.
- Klienci mają obowiązek zapoznania się z regulaminem przed przystąpieniem do jakiegokolwiek zabiegu oferowanego w ramach usług salonu.
- Przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu salonu urody oraz stosowaniem się wprost do jego postanowień.
- Klinika Urody Mona Lisa otwarta jest w ciągu tygodnia w godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w sobotę w godzinach od 8.00 do 16.00. Salon Mona Lisa zastrzega sobie prawo do zmian grafiku i godzin przyjęć ze względu na zdarzenia losowe, czy szkolenia.
- Salon oświadcza, że dokona wszelkich starań w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi i pomocy w zakresie świadczonych usług.
- Salon oświadcza, że na terenie salonu zamontowany jest profesjonalny system monitoringu, służący ochronie mienia i zdrowia przebywających w salonie osób.
- Klienci dokonujący rezerwacji usług i odbywający swoje wizyty w salonie, akceptują system monitoringu.
Klient
- Klientem może być każda, pełnoletnia osoba fizyczna.
- Dopuszcza się korzystanie z zabiegów osób w wieku poniżej 18 lat, za wyraźną zgodą rodzica opiekuna lub przedstawiciela ustawowego.
- Pracownik salonu ma obowiązek zażądania pisemnej zgody od opiekuna na planowany zabieg oraz przeprowadzenia wywiadu kwalifikującego w obecności rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego.
- W przypadku braku zgody ze strony rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego, pracownik ma obowiązek odmowy wykonania zabiegu.
- Klienci pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, lub których zachowanie może stanowić zagrożenie (w tym stanowi ono pokrzywdzenie ogólnie przyjętych norm społecznych) dla innych osób przebywających w salonie, nie będą obsługiwani.
Pracownik
- Każdy pracownik salonu Klinika Urody Mona Lisa posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które są weryfikowane przed rozpoczęciem pracy w salonie.
- Kwalifikacjami tymi są: wykształcenie zawodowe adekwatne do zajmowanego stanowiska, certyfikaty, szkolenie i atesty, pozwalające na wykonywanie określonych zabiegów.
- Pracownik każdorazowo sprawdza i odpowiednio przygotowuje swoje stanowisko pracy, według norm sanitarnych i higienicznych powszednie obowiązujących.
- Każdy pracownik jest zobowiązany do przestrzegania przepisów BHP, P-POŻ.
- Jeśli klient zauważy odstępstwo od przyjętych prawnie norm, proszony jest o zgłoszenie takiej sytuacji na adres mailowy biuro@monalisa-poznan.pl.
Świadczenie usług kosmetycznych
- Przed przystąpieniem do zabiegu, pracownik każdorazowo przeprowadza wywiad w celu ustalenia czy aktualny stan zdrowia, przebyte choroby, aktualnie przyjmowane leki nie stwarzają ryzyka zabiegowego oraz by wykluczyć możliwe ryzyko wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
- Każdy klient jest zapoznawany z przeciwskazaniami i możliwymi skutkami ubocznymi zabiegu oraz zaleceniami pozabiegowymi. Przystępując do zabiegu klient ma ich świadomość i akceptuje je podpisując właściwą dla danego zabiegu kartę zabiegową. Brak podpisu pod kartą powoduje odmowę wykonania zabiegu po stronie pracownika salonu.
- Klient stosuje się do zaleceń pozabiegowych, mając świadomość, że mają one wpływ na efekt i skuteczność całej terapii zabiegowej.
- Klient ma obowiązek poinformowania pracownika o chorobach, przyjmowanych lekach, dolegliwościach, przeciwskazaniach, które mogą wpłynąć na skuteczność zabiegu, efekty uboczne lub narażenie się na uszczerbek w zdrowiu. W przypadku zatajenia takich informacji, salon nie ponosi odpowiedzialności za ich wystąpienie.
- Jeżeli zabieg wykonywany jest w serii zabiegowej, której kolejne zabiegi są dłuższe niż 14 dni, klient potwierdza aktualność danych zawartych w karcie klienta.
- Klient jest zobowiązany poinformować o nowych okolicznościach swojego stanu zdrowia, które mogą mieć wpływ na skuteczność i bezpieczeństwo przeprowadzanego zabiegu.
- Klient jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o pogarszaniu się stanu zdrowia/samopoczucia podczas trwającego zabiegu. W przypadku zagrożenia pracownik ma prawo odmówić dalszego kontynuowania zabiegu.
Płatności i cennik usług
- Klinika Urody Mona Lisa oferuje następujące płatności: gotówką, kartą płatniczą, przelewem, BLIKIEM, płatność voucherem podarunkowym w terminie jego ważności lub voucherem Droplabs.
- W przypadku płatności voucherem podarunkowym Mona Lisa lub voucherem podarunkowym Droplabs klient zobowiązany jest do okazania vouchera przed wizytą.
- Klient po odbytej wizycie jest zobowiązany uiścić opłatę według cennika.
- Aktualny cennik dostępny jest na stronie głównej salonu www.monalisa-poznan.pl i na miejscu w salonie w formie kodu QR i w formie papierowej.
- Cennik nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu handlowego. Salon zastrzega sobie prawo do zmiany ceny w zależności od zużytego preparatu o czym klient jest wcześniej informowany, a zmianę tę akceptuje.
- Salon zastrzega sobie prawo zmiany ceny zabiegu w trakcie trwania terapii czy serii zabiegowych informując o tym klienta. Klient zachowuje wówczas prawo do pierwotnej ceny.
- Płatności za zabiegi medycyny estetycznej mogą być dokonywane tylko i wyłącznie za pomocą gotówki.
Rezerwacja usług kosmetycznych
- Dokonanie przez Klienta rezerwacji lub przedpłaty oraz jej przyjęcie przez Salon jest równoważne z zawarciem umowy cywilnoprawnej na świadczenie usług przez Salon. W ramach umowy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem.
- Klinika Urody Mona Lisa oferuje następujące możliwości rezerwacji: telefonicznie pod numerem 660674585, osobiście w salonie, przez portal Booksy.
- Jeśli klient nie przyszedł na planowany zabieg w umówionym terminie lub nie poinformował o tym fakcie na co najmniej 24 godziny przed planowanym zabiegiem, salon ma prawo odmówić dalszych usług w salonie. W przypadku posiadania bonu lub wykupionego pakietu/karnetu, wartość wizyty jest odejmowana od bonu/karnetu, a wizyta jest uznana za zrealizowaną.
- Na zabiegi klient przychodzi punktualnie. W przypadku spóźnienia wynoszącego powyżej 15 min, wizyta jest automatycznie anulowana przez system, a pracownik ma prawo odmówić jej wykonania.
- Niezależnie od powyższego, na wyraźną prośbę klienta, pracownik może przystąpić do zabiegu z zastrzeżeniem, że czas trwania zabiegu zostanie skrócony o czas spóźnienia. Pracownik decyduje, który etapy zabiegu będą skrócone, przy czym wartość zabiegu pozostaje bez zmian.
- W przypadku opóźnienia leżącego po stronie gabinetu, żadne z etapów nie zostają skrócone.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wizyty. Wówczas zostanie zaproponowany najszybszy i najbardziej dogodny termin dla klienta.
- W przypadku rezerwacji usługi dla jednej lub więcej osób, lub równy co najmniej 3 godzinom pracy salonu, salon prosi klienta o dokonanie wpłaty zadatku na poczet wizyty w kwocie 50 zł za każdą godzinę od osoby. Zadatek należy wpłacić osobiście w recepcji salonu w trakcie rezerwacji wizyty lub na konto salonu, co najmniej 48 godzin przed planowaną wizytą. Zadatek przepada w momencie nie odbycia wizyty w salonie.
- Jeśli klient, co najmniej dwukrotnie odwołał zabieg bez zachowania 24 godzin anulacji, wówczas pracownik rezerwujący kolejną wizytę ma prawo prosić o zadatek w wysokości co najmniej 50% umawianej wizyty.
- Każdy zadatek winien znaleźć się na koncie na 48 godzin przed planowaną wizytą. W przypadku braku zadatku zapis zostanie anulowany, a zwolnione godziny są dostępne dla innych klientów salonu.
- Jeśli klient odwołuje wizytę z zachowaniem czasu anulacji, a wcześniej dokonał wpłaty zadatku, wówczas zostaje on zwrócony w sposób, w jaki została dokonana płatność. Na prośbę klienta wpłacony zadatek może pozostać w saldzie klienta do późniejszego wykorzystania.
- Dzień przed zaplanowaną wizytą w salonie, klient otrzymuje wiadomość sms, przypominjącą o terminie wizyty, z prośbą jej potwierdzenia. Odmowa wizyty na tym etapie, nie zwalnia z odpowiedzialności płynącej z nieodwołania wizyty na 48 h przed zaplanowanym terminem.
Rezerwacja usług medycznych
- Dokonanie przez Klienta rezerwacji jej przyjęcie przez Salon jest równoważne z zawarciem umowy cywilnoprawnej na świadczenie usług przez Salon. W ramach umowy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem.
- Klinika Urody Mona Lisa oferuje następujące możliwości rezerwacji: telefonicznie pod numerem 660674585, osobiście w salonie.
- Na zabiegi klient przychodzi punktualnie. W przypadku spóźnienia wynoszącego powyżej 15 min, wizyta jest automatycznie anulowana przez system, a lekarz ma prawo odmówić jej wykonania.
- W przypadku opóźnienia leżącego po stronie gabinetu, żadne z etapów nie zostają skrócone.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wizyty. Wówczas zostanie zaproponowany najszybszy i najbardziej dogodny termin dla klienta.
- Dzień przed zaplanowaną wizytą w salonie, klient otrzymuje wiadomość sms, przypominjącą o terminie wizyty, z prośbą jej potwierdzenia. Odmowa wizyty na tym etapie, nie zwalnia z odpowiedzialności płynącej z nieodwołania wizyty na 24 h przed zaplanowanym terminem.
- Płatności za zabiegi medycyny estetycznej mogą być dokonywane tylko i wyłącznie za pomocą gotówki.
Rezerwacja usług modelowania sylwetki
- Dokonanie przez Klienta rezerwacji lub przedpłaty lub płatności za pakiet oraz jej przyjęcie przez Salon jest równoważne z zawarciem umowy cywilnoprawnej na świadczenie usług przez Salon. W ramach umowy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem.
- Klinika Urody Mona Lisa oferuje następujące możliwości rezerwacji: telefonicznie pod numerem 660674585, osobiście w salonie, przez portal Booksy.
- Klient ma prawo odwołać zarezerwowany zabieg bez konsekwencji finansowych do 24 godzin przed terminem jego odbycia. W przypadku niedochowania tego terminu obciążony zostaje opłatą równą wysokości zakupionego zabiegu.
- Na zabiegi klient przychodzi punktualnie. W przypadku spóźnienia wynoszącego powyżej 15 min, wizyta jest automatycznie anulowana przez system, a pracownik ma prawo odmówić jej wykonania.
- Niezależnie od powyższego, na wyraźną prośbę klienta, pracownik może przystąpić do zabiegu z zastrzeżeniem, że czas trwania zabiegu zostanie skrócony o czas spóźnienia. Pracownik decyduje, który etapy zabiegu będą skrócone, przy czym wartość zabiegu pozostaje bez zmian.
- W przypadku opóźnienia leżącego po stronie gabinetu, żadne z etapów nie zostają skrócone.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wizyty. Wówczas zostanie zaproponowany najszybszy i najbardziej dogodny termin dla klienta.
Reklamacje i zwroty
- Każdy klient ma prawo zgłoszenia reklamacji w terminie maksymalnie 48 godzin od wykonania usługi lub niezwłocznie od wystąpienia skutków niepożądanych, nie później niż 48 godzin od wykonania usługi. Klient jest zobowiązany w przeciągu maksymalni 72 godzin odbyć bezpłatną konsultację z osobą wykonującą zabieg w celu określenia przyczyn i możliwych rozwiązań reklamacyjnych.
- Reklamacje składane są na piśmie, osobiście w gabinecie na wzorze reklamacji lub za pośrednictwem email na adres: biuro@monalisa-poznan.pl Reklamacja taka zawierać musi opis problemu i powody reklamacji oraz dokumentację zdjęciową.
- Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane maksymalnie w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji i osobistego stawiennictwa na konsultacji u specjalisty.
- W przypadku uznania reklamacji za zasadne, salon urody wykonuje zabieg o tej samej wartości na swój koszt. W tym celu zostaje sporządzony dokument znoszący wzajemne roszczenie stron.
- W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, klientowi przysługuje prawo do odwołania się od decyzji w ciągu 14 dni, pisemnie na adres biuro@monalisa-poznan.pl lub osobiście w gabinecie.
- Po odejściu od recepcji, gabinet nie uznaje reklamacji zabiegów dotyczących subiektywnych odczuć niezadowolenia klienta z odbytego zabiegu, jeśli zabieg ten został wykonany z obowiązującymi w salonie standardami i procedurami oraz nie doszło do narażenia życia lub zdrowia klienta.
- Salon nie przyjmuje zwrotów zakupionych kosmetyków, preparatów.
Vouchery
- Vouchery można zakupić w siedzibie salonu lub na stronie www.monalisa-poznan.pl w zakładce KUP ONLINE.
- Vouchery upoważniają do skorzystania z usług w Klinice Urody Mona Lisa zgodnie z obowiązującym cennikiem i wartością posiadanego Voucheru. Można nimi płacić za wszystkie usługi wg oferty dostępnej na stronie internetowej http://www.monalisa-poznan.pl/ oprócz usług z zakresu medycyny estetycznej.
- Vouchery są ważne przez okres 12 miesięcy od daty ich zakupu – w tym okresie należy wykorzystać wykupione zabiegi. Po upływie terminu ważności Voucher, jego w całości lub w części niewykorzystana wartość zostaje utracona.
- Voucher można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od wykupionych usług.
- Płatności Voucherem zakupionych w promocyjnej cenie nie można wykorzystać na usługi w promocyjnych cenach.
- W celu uzgodnienia dogodnego terminu wizyty prosimy o kontakt z recepcją pod nr tel. 606 430 740.
- Przy dokonywaniu rezerwacji prosimy o poinformowanie recepcji, że formą płatności za umawiany zabieg będzie Voucher.
- W razie braku anulowania rezerwacji drogą telefoniczną lub osobiście, na 24h przed umówioną wizytą, Voucher uznany zostaje za zrealizowany.
- Voucher należy okazać w recepcji przed skorzystaniem z zabiegu.
- Vouchery nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Nie ma również możliwości wydawania reszty w gotówce z Voucherów, które opiewają na kwotę wyższą niż wartość wykorzystanych usług.
- Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do Voucheru jeżeli wartość usług z których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość Voucheru.
- Vouchery imienne mogą być przeniesione na inną osobę.
- Vouchery na wybrane usługi lub pakiety usług można wymienić na wszystkie inne usługi z oferty Kliniki Urody Mona Lisa za wyjątkiem zabiegów wykonywanych przez dermatologa-lekarza medycyny estetycznej.
- Vouchery wartościowe uprawniają do skorzystania z dowolnie wybranych zabiegów oprócz zabiegów medycyny estetycznej wykonywanych przez lekarza.
- W przypadku utraty lub zniszczenia Voucheru, Klinika Urody Mona Lisa nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją.
Pakiety zabiegowe
- Pakiet zabiegowy obejmuje zestaw skomponowanych zabiegów kosmetologicznych niepodlegających wymianie z innymi zabiegami, opiewający na określoną kwotę.
- Pakiety zabiegowe są ważne przez okres 12 miesięcy od daty ich zakupu. Po upływie tego terminu Pakiety zabiegowe tracą ważność.
- Ceny zabiegów w ramach każdego z pakietów ustalane są na podstawie cennika i nie łączą się z innymi promocjami.
- Pakiety zabiegowe można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt.
- Rezerwacja zabiegów, z których posiadacz Pakietu zabiegowego zamierza skorzystać, powinna być uprzednio dokonana w recepcji lub pod numerem telefonu 606430740 lub przez portal Booksy.
- Przy dokonywaniu rezerwacji należy poinformować recepcję, że formą płatności za zabieg będzie wykupiony Pakiet zabiegowy.
- W razie braku anulowania rezerwacji drogą telefoniczną, SMS-em lub osobiście, na 24h przed umówioną wizytą, zabieg wchodzący w skład Pakietu zabiegowego uznany zostaje za zrealizowany.
- Pakiety zabiegowe nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
- Integralną częścią Pakietów zabiegowych jest niniejszy regulamin. Podczas zakupu Pakietu zabiegowego kupujący oświadcza, że zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości.
Postanowienia końcowe
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 15 kwietnia 2025 roku. Wszelkie jego zmiany będą ogłaszane na stronie Salonu www.monalisa-poznan.pl.