poniedziałek - piątek: 8:00-21:00 | sobota: 8:00-16:00
Marcelińska 96C lok. 218 budynek Ataner, Poznań

Regulamin salonu Klinika Urody Mona Lisa ul. Marcelińska 96c lokal 218, Poznań


Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa sposób funkcjonowania salonu urody Klinika Urody Mona Lisa w Poznań, mieszczącego się przy ul. Marcelińskiej 96c lokal 218, Poznań; prowadzącego działalność w zakresie profesjonalnych usług kosmetycznych i kosmetologicznych oraz medycznych. Salon urody prowadzi również sprzedaż stacjonarną kosmetyków, preparatów oraz voucherów podarunkowych oraz sprzedaż online voucherów.
  2. Klienci mają obowiązek zapoznania się z regulaminem przed przystąpieniem do jakiegokolwiek zabiegu oferowanego w ramach usług salonu.
  3. Przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu salonu urody oraz stosowaniem się wprost do jego postanowień.
  4. Klinika Urody Mona Lisa otwarta jest w ciągu tygodnia w godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w sobotę w godzinach od 8.00 do 16.00. Salon Mona Lisa zastrzega sobie prawo do zmian grafiku i godzin przyjęć ze względu na zdarzenia losowe, czy szkolenia.
  5. Salon oświadcza, że dokona wszelkich starań w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi i pomocy w zakresie świadczonych usług. 
  6. Salon oświadcza, że na terenie salonu zamontowany jest profesjonalny system monitoringu, służący ochronie mienia i zdrowia przebywających w salonie osób.
  7. Klienci dokonujący rezerwacji usług i odbywający swoje wizyty w salonie, akceptują system monitoringu.

Klient

  1. Klientem może być każda, pełnoletnia osoba fizyczna.
  2. Dopuszcza się korzystanie z zabiegów osób w wieku poniżej 18 lat, za wyraźną zgodą rodzica opiekuna lub przedstawiciela ustawowego.
  3. Pracownik salonu ma obowiązek zażądania pisemnej zgody od opiekuna na planowany zabieg oraz przeprowadzenia wywiadu kwalifikującego w obecności rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. 
  4. W przypadku braku zgody ze strony rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego, pracownik ma obowiązek odmowy wykonania zabiegu.
  5. Klienci pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, lub których zachowanie może stanowić zagrożenie (w tym stanowi ono pokrzywdzenie ogólnie przyjętych norm społecznych) dla innych osób przebywających w salonie, nie będą obsługiwani.

Pracownik

  1. Każdy pracownik salonu Klinika Urody Mona Lisa posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które są weryfikowane przed rozpoczęciem pracy w salonie.
  2. Kwalifikacjami tymi są: wykształcenie zawodowe adekwatne do zajmowanego stanowiska, certyfikaty, szkolenie i atesty, pozwalające na wykonywanie określonych zabiegów.
  3. Pracownik każdorazowo sprawdza i odpowiednio przygotowuje swoje stanowisko pracy, według norm sanitarnych i higienicznych powszednie obowiązujących. 
  4. Każdy pracownik jest zobowiązany do przestrzegania przepisów BHP, P-POŻ.
  5. Jeśli klient zauważy odstępstwo od przyjętych prawnie norm, proszony jest o zgłoszenie takiej sytuacji na adres mailowy biuro@monalisa-poznan.pl.

Świadczenie usług kosmetycznych

  1. Przed przystąpieniem do zabiegu, pracownik każdorazowo przeprowadza wywiad w celu ustalenia czy aktualny stan zdrowia, przebyte choroby, aktualnie przyjmowane leki nie stwarzają ryzyka zabiegowego oraz by wykluczyć możliwe ryzyko wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
  2. Każdy klient jest zapoznawany z przeciwskazaniami i możliwymi skutkami ubocznymi zabiegu oraz zaleceniami pozabiegowymi. Przystępując do zabiegu klient ma ich świadomość i akceptuje je podpisując właściwą dla danego zabiegu kartę zabiegową. Brak podpisu pod kartą powoduje odmowę wykonania zabiegu po stronie pracownika salonu.
  3. Klient stosuje się do zaleceń pozabiegowych, mając świadomość, że mają one wpływ na efekt i skuteczność całej terapii zabiegowej.
  4. Klient ma obowiązek poinformowania pracownika o chorobach, przyjmowanych lekach, dolegliwościach, przeciwskazaniach, które mogą wpłynąć na skuteczność zabiegu, efekty uboczne lub narażenie się na uszczerbek w zdrowiu. W przypadku zatajenia takich informacji, salon nie ponosi odpowiedzialności za ich wystąpienie.
  5. Jeżeli zabieg wykonywany jest w serii zabiegowej, której kolejne zabiegi są dłuższe niż 14 dni, klient potwierdza aktualność danych zawartych w karcie klienta.
  6. Klient jest zobowiązany poinformować o nowych okolicznościach swojego stanu zdrowia, które mogą mieć wpływ na skuteczność i bezpieczeństwo przeprowadzanego zabiegu. 
  7. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o pogarszaniu się stanu zdrowia/samopoczucia podczas trwającego zabiegu. W przypadku zagrożenia pracownik ma prawo odmówić dalszego kontynuowania zabiegu. 

Płatności i cennik usług

  1. Klinika Urody Mona Lisa oferuje następujące płatności: gotówką, kartą płatniczą, przelewem, BLIKIEM, płatność voucherem podarunkowym w terminie jego ważności lub voucherem Droplabs.
  2. W przypadku płatności voucherem podarunkowym Mona Lisa lub voucherem podarunkowym Droplabs klient zobowiązany jest do okazania vouchera przed wizytą.
  3. Klient po odbytej wizycie jest zobowiązany uiścić opłatę według cennika.
  4. Aktualny cennik dostępny jest na stronie głównej salonu www.monalisa-poznan.pl i na miejscu w salonie w formie kodu QR i w formie papierowej.
  5. Cennik nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu handlowego. Salon zastrzega sobie prawo do zmiany ceny w zależności od zużytego preparatu o czym klient jest wcześniej informowany, a zmianę tę akceptuje.
  6. Salon zastrzega sobie prawo zmiany ceny zabiegu w trakcie trwania terapii czy serii zabiegowych informując o tym klienta. Klient zachowuje wówczas prawo do pierwotnej ceny.
  7. Płatności za zabiegi medycyny estetycznej mogą być dokonywane tylko i wyłącznie za pomocą gotówki.

Rezerwacja usług kosmetycznych

  1. Dokonanie przez Klienta rezerwacji lub przedpłaty oraz jej przyjęcie przez Salon jest równoważne z zawarciem umowy cywilnoprawnej na świadczenie usług przez Salon. W ramach umowy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem.
  2. Klinika Urody Mona Lisa oferuje następujące możliwości rezerwacji: telefonicznie pod numerem 660674585, osobiście w salonie, przez portal Booksy.
  3. Jeśli klient nie przyszedł na planowany zabieg w umówionym terminie lub nie poinformował o tym fakcie na co najmniej 24 godziny przed planowanym zabiegiem, salon ma prawo odmówić dalszych usług w salonie. W przypadku posiadania bonu lub wykupionego pakietu/karnetu, wartość wizyty jest odejmowana od bonu/karnetu, a wizyta jest uznana za zrealizowaną. 
  4. Na zabiegi klient przychodzi punktualnie. W przypadku spóźnienia wynoszącego powyżej 15 min, wizyta jest automatycznie anulowana przez system, a pracownik ma prawo odmówić jej wykonania.
  5. Niezależnie od powyższego, na wyraźną prośbę klienta, pracownik może przystąpić do zabiegu z zastrzeżeniem, że czas trwania zabiegu zostanie skrócony o czas spóźnienia. Pracownik decyduje, który etapy zabiegu będą skrócone, przy czym wartość zabiegu pozostaje bez zmian. 
  6. W przypadku opóźnienia leżącego po stronie gabinetu, żadne z etapów nie zostają skrócone. 
  7. Salon zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wizyty. Wówczas zostanie zaproponowany najszybszy i najbardziej dogodny termin dla klienta. 
  8. W przypadku rezerwacji usługi dla jednej lub więcej osób, lub równy co najmniej 3 godzinom pracy salonu, salon prosi klienta o dokonanie wpłaty zadatku na poczet wizyty w kwocie 50 zł za każdą godzinę od osoby. Zadatek należy wpłacić osobiście w recepcji salonu w trakcie rezerwacji wizyty lub na konto salonu, co najmniej 48 godzin przed planowaną wizytą. Zadatek przepada w momencie nie odbycia wizyty w salonie. 
  9. Jeśli klient, co najmniej dwukrotnie odwołał zabieg bez zachowania 24 godzin anulacji, wówczas pracownik rezerwujący kolejną wizytę ma prawo prosić o zadatek w wysokości co najmniej 50% umawianej wizyty. 
  10. Każdy zadatek winien znaleźć się na koncie na 48 godzin przed planowaną wizytą. W przypadku braku zadatku zapis zostanie anulowany, a zwolnione godziny są dostępne dla innych klientów salonu. 
  11. Jeśli klient odwołuje wizytę z zachowaniem czasu anulacji, a wcześniej dokonał wpłaty zadatku, wówczas zostaje on zwrócony w sposób, w jaki została dokonana płatność. Na prośbę klienta wpłacony zadatek może pozostać w saldzie klienta do późniejszego wykorzystania. 
  12. Dzień przed zaplanowaną wizytą w salonie, klient otrzymuje wiadomość sms, przypominjącą o terminie wizyty, z prośbą jej potwierdzenia. Odmowa wizyty na tym etapie, nie zwalnia z odpowiedzialności płynącej z nieodwołania wizyty na 48 h przed zaplanowanym terminem.

Rezerwacja usług medycznych

  1. Dokonanie przez Klienta rezerwacji jej przyjęcie przez Salon jest równoważne z zawarciem umowy cywilnoprawnej na świadczenie usług przez Salon. W ramach umowy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem.
  2. Klinika Urody Mona Lisa oferuje następujące możliwości rezerwacji: telefonicznie pod numerem 660674585, osobiście w salonie.
  3. Na zabiegi klient przychodzi punktualnie. W przypadku spóźnienia wynoszącego powyżej 15 min, wizyta jest automatycznie anulowana przez system, a lekarz ma prawo odmówić jej wykonania.
  4. W przypadku opóźnienia leżącego po stronie gabinetu, żadne z etapów nie zostają skrócone. 
  5. Salon zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wizyty. Wówczas zostanie zaproponowany najszybszy i najbardziej dogodny termin dla klienta. 
  6. Dzień przed zaplanowaną wizytą w salonie, klient otrzymuje wiadomość sms, przypominjącą o terminie wizyty, z prośbą jej potwierdzenia. Odmowa wizyty na tym etapie, nie zwalnia z odpowiedzialności płynącej z nieodwołania wizyty na 24 h przed zaplanowanym terminem.
  7. Płatności za zabiegi medycyny estetycznej mogą być dokonywane tylko i wyłącznie za pomocą gotówki.

Rezerwacja usług modelowania sylwetki

  1. Dokonanie przez Klienta rezerwacji lub przedpłaty lub płatności za pakiet oraz jej przyjęcie przez Salon jest równoważne z zawarciem umowy cywilnoprawnej na świadczenie usług przez Salon. W ramach umowy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem.
  2. Klinika Urody Mona Lisa oferuje następujące możliwości rezerwacji: telefonicznie pod numerem 660674585, osobiście w salonie, przez portal Booksy.
  3. Klient ma prawo odwołać zarezerwowany zabieg bez konsekwencji finansowych do 24 godzin przed terminem jego odbycia. W przypadku niedochowania tego terminu obciążony zostaje opłatą równą wysokości zakupionego zabiegu.
  4. Na zabiegi klient przychodzi punktualnie. W przypadku spóźnienia wynoszącego powyżej 15 min, wizyta jest automatycznie anulowana przez system, a pracownik ma prawo odmówić jej wykonania.
  5. Niezależnie od powyższego, na wyraźną prośbę klienta, pracownik może przystąpić do zabiegu z zastrzeżeniem, że czas trwania zabiegu zostanie skrócony o czas spóźnienia. Pracownik decyduje, który etapy zabiegu będą skrócone, przy czym wartość zabiegu pozostaje bez zmian. 
  6. W przypadku opóźnienia leżącego po stronie gabinetu, żadne z etapów nie zostają skrócone. 
  7. Salon zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wizyty. Wówczas zostanie zaproponowany najszybszy i najbardziej dogodny termin dla klienta. 

Reklamacje i zwroty

  1. Każdy klient ma prawo zgłoszenia reklamacji w terminie maksymalnie 48 godzin od wykonania usługi lub niezwłocznie od wystąpienia skutków niepożądanych, nie później niż 48 godzin od wykonania usługi. Klient jest zobowiązany w przeciągu maksymalni 72 godzin odbyć bezpłatną konsultację z osobą wykonującą zabieg w celu określenia przyczyn i możliwych rozwiązań reklamacyjnych. 
  2. Reklamacje składane są na piśmie, osobiście w gabinecie na wzorze reklamacji lub za pośrednictwem email na adres: biuro@monalisa-poznan.pl Reklamacja taka zawierać musi opis problemu i powody reklamacji oraz dokumentację zdjęciową. 
  3. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane maksymalnie w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji i osobistego stawiennictwa na konsultacji u specjalisty. 
  4. W przypadku uznania reklamacji za zasadne, salon urody wykonuje zabieg o tej samej wartości na swój koszt. W tym celu zostaje sporządzony dokument znoszący wzajemne roszczenie stron. 
  5. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, klientowi przysługuje prawo do odwołania się od decyzji w ciągu 14 dni, pisemnie na adres biuro@monalisa-poznan.pl lub osobiście w gabinecie. 
  6. Po odejściu od recepcji, gabinet nie uznaje reklamacji zabiegów dotyczących subiektywnych odczuć niezadowolenia klienta z odbytego zabiegu, jeśli zabieg ten został wykonany z obowiązującymi w salonie standardami i procedurami oraz nie doszło do narażenia życia lub zdrowia klienta. 
  7. Salon nie przyjmuje zwrotów zakupionych kosmetyków, preparatów. 

Vouchery

  1. Vouchery można zakupić w siedzibie salonu lub na stronie www.monalisa-poznan.pl w zakładce KUP ONLINE.
  2. Vouchery upoważniają do skorzystania z usług w Klinice Urody Mona Lisa zgodnie z obowiązującym cennikiem i wartością posiadanego Voucheru. Można nimi płacić za wszystkie usługi wg oferty dostępnej na stronie internetowej http://www.monalisa-poznan.pl/ oprócz usług z zakresu medycyny estetycznej.
  3. Vouchery są ważne przez okres 12 miesięcy od daty ich zakupu – w tym okresie należy wykorzystać wykupione zabiegi. Po upływie terminu ważności Voucher, jego w całości lub w części niewykorzystana wartość zostaje utracona.
  4. Voucher można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od wykupionych usług.
  5. Płatności Voucherem zakupionych w promocyjnej cenie nie można wykorzystać na usługi w promocyjnych cenach.
  6. W celu uzgodnienia dogodnego terminu wizyty prosimy o kontakt z recepcją pod nr tel. 606 430 740.
  7. Przy dokonywaniu rezerwacji prosimy o poinformowanie recepcji, że formą płatności za umawiany zabieg będzie Voucher.
  8. W razie braku anulowania rezerwacji drogą telefoniczną lub osobiście, na 24h przed umówioną wizytą, Voucher uznany zostaje za zrealizowany.
  9. Voucher należy okazać w recepcji przed skorzystaniem z zabiegu.
  10. Vouchery nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Nie ma również możliwości wydawania reszty w gotówce z Voucherów, które opiewają na kwotę wyższą niż wartość wykorzystanych usług.
  11. Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do Voucheru jeżeli wartość usług z których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość Voucheru.
  12. Vouchery imienne mogą być przeniesione na inną osobę.
  13. Vouchery na wybrane usługi lub pakiety usług można wymienić na wszystkie inne usługi z oferty Kliniki Urody Mona Lisa za wyjątkiem zabiegów wykonywanych przez dermatologa-lekarza medycyny estetycznej.
  14. Vouchery wartościowe uprawniają do skorzystania z dowolnie wybranych zabiegów oprócz zabiegów medycyny estetycznej wykonywanych przez lekarza.
  15. W przypadku utraty lub zniszczenia Voucheru, Klinika Urody Mona Lisa nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją. 

Pakiety zabiegowe

  1. Pakiet zabiegowy obejmuje zestaw skomponowanych zabiegów kosmetologicznych niepodlegających wymianie z innymi zabiegami, opiewający na określoną kwotę. 
  2. Pakiety zabiegowe są ważne przez okres 12 miesięcy od daty ich zakupu. Po upływie tego terminu Pakiety zabiegowe tracą ważność.
  3. Ceny zabiegów w ramach każdego z pakietów ustalane są na podstawie cennika i nie łączą się z innymi promocjami.
  4. Pakiety zabiegowe można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt.
  5. Rezerwacja zabiegów, z których posiadacz Pakietu zabiegowego zamierza skorzystać, powinna być uprzednio dokonana w recepcji lub pod numerem telefonu 606430740 lub przez portal Booksy.
  6. Przy dokonywaniu rezerwacji należy poinformować recepcję, że formą płatności za zabieg będzie wykupiony Pakiet zabiegowy.
  7. W razie braku anulowania rezerwacji drogą telefoniczną, SMS-em lub osobiście, na 24h przed umówioną wizytą, zabieg wchodzący w skład Pakietu zabiegowego uznany zostaje za zrealizowany.
  8. Pakiety zabiegowe nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
  9. Integralną częścią Pakietów zabiegowych jest niniejszy regulamin. Podczas zakupu Pakietu zabiegowego kupujący oświadcza, że zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości.

Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 15 kwietnia 2025 roku. Wszelkie jego zmiany będą ogłaszane na stronie Salonu www.monalisa-poznan.pl.